logo
Par skoluAktivitātesFotogalerijaBibliotēkaAvīzeSkolas dokumentiSkolēniemVecākiemStundu sarakstsE-žurnālsPL

PIRMĀ TĀLMĀCĪBAS NEDĒĻA. KO SAKA MŪSU SKOLĒNI? PLUSI UN MĪNUSI.

2020-03-27 12:20:10

No 23.marta Latvijas skolās tiek nodrošināts attālināts mācību proces sakarā ar karantīnu.

Mūsu skolēni šādi novērtē pirmo mācību nedēļu:

Plusi:

• Tā māca būt patstāvīgam un atbildīgam

• Tā māca plānot savu laiku (veidot savu dienas plānu, mācīties tev piemērotā tempā, taisīt sev starpbrīžus pēc nepieciešamības)

• Var izgulēties!

• Nav jātērē laiku ceļam uz skolu, tu uzreiz esi gatavs mācībām ceļoties no gultas

• Var sēdēt pie ērta galda, mīkstā krēslā, paralēli dzerot tēju vai kafiju

• Mācību materiāls “iesūcas” labāk, kad strādā patstāvīgi, klusumā, koncentrējoties (taču saprotam, ka ne visi var nodrošināt sev klusumu mājās karantīnas laikā)

• Visas nepieciešamas mācību grāmatas un klades ir pie rokas, nav problēmas - “aizmirsu mājās”

• Laba pieredze apgūstot jaunās mācību metodes

• Mums tālmācība patīk vairāk (6.klase)

Mīnusi:

• Skumsti pēc klasesbiedriem, trūkst „dzīvā” kontakta

• Pasliktinājās tiešās komunikācijas prasmes (publiskā runa, emociju izpausme, prasme klausīties, dalīšanās pieredzē komunicējot „dzīvajā” ar draugiem un biedriem, sadarbības prasmes)

• Nepārtraukti pildot uzdevumus galvenokārt pie datora, sāk sāpēt acis un galva

• Dažreiz ir tehniskās problēmas ar tiešsaitēm, videokonferencēm, interneta vietņu darbību

• Uzdod vairāk, nekā parasti. Palielinājās darba apjoms.

• Sēdi līdz 19.00-22.00 vakarā līdz izpildīsi visus uzdevumus, nevis līdz 15:00, kā skolā

• Mēs gribam zināt vairāk, tāpēc jautājam skolotājiem, jo jautājumu ir daudz, taču mēs saprotam, ka skolotājiem ir grūti visem atbildēt, tāpēc kad tu raksti kārtējo jautājumu, šķiet, ka tu jau esi apnicis šīm skolotājam :)

• Tev pašam jāatrod informācija par to, ko tu nesaproti. Aiziet vairāk laika vielas apgūšanai.

• Tiem, kuri ir audiāli (kas labāk uztver informāciju ar dzirdi) – klājas grūtāk

• Gribam, lai skolotāji vairāk iesaistās (apraksta/izskaidro jauno tēmu, ieraksta video, organizē online konferences)

*kolāža izveidota no mūsu skolēnu fotogrāfijām, kā notiek tālmācības process viņu mājās