logo
Par skoluAktivitātesFotogalerijaBibliotēkaAvīzeSkolas dokumentiSkolēniemVecākiemStundu sarakstsE-žurnālsPL

2.A KLASE E-TWEENING PROJEKTĀ “KIM BĘDĘ, KIEDY DOROSNĘ?”

2020-02-10 14:24:02

No šī mācību gada sākuma līdz februāra mēnesim 2.a klase ar klases audzinatāju piedalījās e-Tweening projektā “Kim będę, kiedy dorosnę?”. Projekta mērķis bija pilnveidot bērnu zināšanas par profesiju pasaulē, kā arī pilnveidot savas poļu valodas zināšanas, jo projekts noritēja poļu valodā. Aktivitāšu laikā skolēni sadarbojās ar vienaudžiem no trim Polijas pilsētiņām un vienas Čehijas pilsētas.

Bērni iemācījās, kā un kur meklēt informāciju, kā var izmantot modernās tehnoloģijas mācību procesā. Tika organizēta videokonference ar vienaudžiem no Polijas (Obidza). Skolēni minēja mīklas par profesijām un paši arī sagatavoja uzdevumus. Tika uzzīmēta kopīga bilde. Bērni dziedāja savas iemīļotās dziesmas, tajā skaitā arī Ziemassvētku dziesmas (kolędy). Konferences laikā skolēni bija ļoti aktīvi, viņiem patika komunicēt ar vienaudžiem no Polijas. Šī aktivitāte izraisīja ļoti pozitīvas emocijas skolēniem no abām pusēm.

Projekta laikā skolēni piedalījās arī starptautiskā aktivitātē "EUROPE CODE WEEK 2019" un saņemām 2 diplomus (par dalību un par kvalitāti).

Audzēkņi strādāja gan individuāli - gatavoja prezentācijas par iemīļotām profesijām un prezentēja tās klasē un Twinspace vidē (padlet sadaļā), izteica savas domas un pievienoja komentārus citu skolēnu darbiem, patstāvīgi izveidoja zīmējumus projekta logo - pēc tam nobalsojām par vienu, gan apakšgrupās - bērni vāca un apkopoja informāciju par profesijām, izvietoja sava darba rezultātus Twinspace Google prezentācijās. Dažus uzdevumus, piemēram, krustvārdu mīklas, kodēšanas uzdevumus skolēni pildīja arī pāros.

Tika organizēta ekskursija uz poliklīniku, kur bērni tika iepazīstināti ar dažādu medicīnas speciālistu darbiem.

Pirms Ziemassvētkiem sūtījām partnerskolēniem Ziemassvētku kartiņas un mazus suvenīrus, kā arī paši saņemām mazus pārsteigumus.

Projektā laikā tika orzanizēts quiz (testa uzdevums inernetā), kas bija jāizpilda visiem skolēniem, kuri piedalījas projektā. Prieks, ka mūsu bērni bija visātrākie un visprecīzākie savās atbildēs.

Skolēni tagad ļoti daudz zina par profesijām, prot strādāt dažādās programmās, jau zina, kur meklēt atbildes uz jautājumiem, prot sadarboties sava starpā un sarunāt, kurš un par kādu darba daļu ir atbildīgs. Viņi iemācījās palīdzēt vies otram. Skolēni bija iemācīti būt atbildīgiem par paveikto darbu, par sasniegto rezultātu. Zināšanu ziņā projekts arī ļoti daudz iemācīja - skolēni iemācījās iegūt informāciju no dažādiem avotiem, radoši strādāt.

Par savu aktīvu un rezultātīvu darbu skolēni un klases audzinātāja ieguva kvalitātes diplomus.